środa, 4 października 2017

Post Scriptum

     Dzień dobry Czytający. 
     Przede wszystkim chciałabym Ci serdecznie podziękować, że jesteś tu i czytasz recenzje, które napisałam. Mam nadzieję, że będziemy mieli możliwość wymienić się swoimi odczuciami i poglądami na temat danej książki bądź innej formy rozrywki, której z pewnością tu nie zabraknie :)

     Chciałabym jednocześnie uprzedzić Twe zdziwienie: blog z pewnością nie będzie się tyczył tylko i wyłącznie książek. W planach mam również recenzję filmów (bardzo sporadyczne, jedynie te uznane przeze mnie godne polecenia), seriali (mniej sporadycznie, jednak z rzadka) oraz muzyki (jednak z pewnością nie znajdziecie tutaj takich sław Lady Gagi czy Dawida Kwiatkowskiego :) ).
     Mam nadzieję, że nie będziecie zawiedzeni czasem, który spędzicie na moim blogu. 

     Nie przedłużam - miłego czytania oraz do napisania.

Panna Drewniana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz